• Gratis verzending
  • Vanaf € 39
  • Gratis retourneren
  • 30 dagen recht op retour

FAQ



Wat zijn de verzendkosten

Bestellingen onder de € 39,- (inclusief btw) worden verzonden tegen een bijdrage in de verzendkosten in hoogte van € 5,00 (inclusief btw).

Bestellingen boven de € 39,- worden altijd gratis geleverd

Levertermijn

De levertermijn wordt vermeldt bij de artikelen. Op werkdagen versturen we het doorgaans dezelfde dag. Hieronder de verschillende opties:

Levertijd voor 21:00 uur: Dan is het volgende dag in huis. Na 21:00 uur is dat een dag later. In het weekend wordt niet verzonden, dus dan geldt de eerstvolgende werkdag als verzend datum.

Levertermijn 1-2 dagen: De levering duurt 1-2 dagen na bestelling.  In het weekend wordt niet verzonden, dus dan geldt de eerstvolgende werkdag als verzend datum.

Levertermijn 2-3 dagen: De levering duurt 2-3 dagen na bestelling. In het weekend wordt niet verzonden, dus dan geldt de eerstvolgende werkdag als verzend datum.

Levertermijn 3-5 dagen: Grote artikelen die niet met regulier vervoer kunnen worden afgeleverd, leveren we met speciale koerier. De levering duurt 3-5 dagen na bestelling. In het weekend wordt niet verzonden, dus dan geldt de eerstvolgende werkdag als verzend datum.

Waar blijft mijn bestelling?

Nadat een artikel verzonden wordt sturen we altijd een track & trace code per email. Zo kun je de actuele status van je zending volgen.Is er vertraging ontstaan? Neem dan contact op met de vervoerder.

Heb je geen track & trace code ontvangen en ook geen bericht dat je bestelling is verzonden?

Het kan zijn dat het artikel nog niet is verzonden. De levertijd staat vermeld bij het artikel, dus kijk dat even na. Is de levertijd hiervan inmiddels verstreken? Neem dan even contact op via info@4goodz.nl onder vermelding van je bestelnummer, wij komen er dan zo snel mogelijk bij je op terug. 

De aangegeven levertijd is verstreken?

Soms is het erg druk bij de pakketdiensten. Het kan zijn dat je bestelling vertraging heeft opgelopen of dat er zich iets anders heeft voorgedaan. We zoeken dit graag even voor je uit. Neem dan even contact op via info@4goodz.nl onder vermelding van je bestelnummer, wij komen er dan zo snel mogelijk bij je op terug.

De status van mijn pakket zegt afgeleverd maar ik heb niets ontvangen

Het kan zijn dat je pakket in de brievenbus ligt, bij de buren is afgeleverd of dat er toch iets is mis gegaan bij de aflevering. Controleer eerst even of het niet bij iemand in de buurt ligt. Is dit niet het geval, dan zoeken we het graag voor je uit. Wij starten hiervoor een onderzoek bij de vervoerder. Neem dan even contact op via info@4goodz.nl onder vermelding van je bestelnummer, wij komen er dan zo snel mogelijk bij je op terug.

Heb je een bestelling ontvangen die niet voor jou bestemd is? Of heb je verkeerde artikelen of te weinig ontvangen?Wij ontvangen graag de gegevens van de bestelling en wat er aan de hand is om het zo snel mogelijk op te lossen. Neem dan even contact op via info@4goodz.nl onder vermelding van je bestelnummer, wij komen er dan zo snel mogelijk bij je op terug.

Ik wil een artikel retourneren

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Wilt u een artikel gewoon alleen retourneren, meld het dan aan via https://4goodz.returnless.com/nlDaar ontvangt u ook het retourlabel om het product terug te sturen.

Nadat een retour is verwerkt in ons magazijn wordt het bedrag via de website waar het is besteld verrekend. (doorlooptijd retour verwerking is 2-5 werkdagen)


Gevolgen van de herroeping

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

Ons retouradres

4goodz, p/a Vasco Fulfilment, Ringdijk 378, 2893GS Ridderkerk

Vermeld hierbij duidelijk uw bestelnummer dan gaat het retour proces sneller. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Klacht of Geschil


Klacht

Indien u een klacht heeft over onze producten of service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 4 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de  Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) en het Europese ODR platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/)


Geschil

Als iets niet in orde is behandelen we dit zo snel en goed mogelijk.  Mocht u desondanks ontevreden zijn en een geschil aanhangig willen maken, dan kan dit volgens de nederlandse wetgeving. Graag verwijzen we u naar de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) en het Europese ODR platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Heb je de order geannuleerd of geretourneerd? Je ontvang eerst van ons een bevestiging per e-mail zodra de order geannuleerd is. Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.

Inloggen

Door een account aan te maken kunt u sneller bestellen omdat u uw gegevens niet meer hoeft in te vullen bij een volgende bestelling. Daarnaast kunt u uw afleveradres opslaan, eenvoudig retourneren en eerdere bestellingen bekijken en uw facturen downloaden.

Garantie

Wanneer je iets bij ons bestelt, mag je ervan uitgaan dat het een kwalitatief hoogwaardig product is. En daarom geven we ook een goede garantie. Op ieder product geldt de wettelijke garantie die inhoudt dat een product datgene moet doen of is wat jij als klant er in alle redelijkheid van mag verwachten. Wij hanteren een vaste garantietermijn van twee jaar en geven daarmee duidelijk aan dat we achter onze producten staan. Dus je kunt gerust zijn als je iets besteld. De op de productpagina’s genoemde garantietermijnen is de door u aangeboden garantie betreft en deze doet niets af aan de wettelijke garantie, we hanteren soms hoogstens een langere termijn.

Wil je gebruik maken van je garantie? Neem dan contact op met ons op: info@4goodz.nl 

Verzending

Om de bezorgstatus van uw bestelling te controleren, roept u de verzendbevestiging op die u per e-mail heeft ontvangen. Voor elk pakket dat naar u wordt verzonden, ontvangt u een verzendbevestiging inclusief een link om de verzending te volgen.

Vervoerders

We werken met verschillende vervoerders, afhankelijk van het type verzending. 

PostNL: De meeste pakketten gaan met PostNL. Levering is dan doorgaans de volgende dag, met uitzondering van de zondagen. Na het inpakken sturen we een tracking naar uw email en uw account bij 4goodz van PostNL. Deze tracking krijgt pas een vervolgscan na het sorteren door PostNL. Tot die tijd zal er staan “pakket nog niet ontvangen door postnl of nog niet gesorteerd”. U kunt in de PostNL app zelf nog de levering aanpassen als wij het al verzonden hebben maar u toch de afleverlocatie of tijd wilt aanpassen.

Mocht u niet aanwezig zijn, dan probeert de vervoerder het bij buren af te geven. Anders komen ze nog eens terug. Na de tweede leverpoging gaat het pakket naar een pakketpunt van PostNL. U kunt in de PostNL app zien waar dat is. Er volgens sinds juli 2022 geen briefjes meer van gemiste levering. Dat staat alleen in de app vermeld.

Indien een pakket bij een pakketpunt niet opgehaald is na een week, gaat een pakket terug naar ons magazijn. Hierna zullen we het pakket crediteren aan u als ongewenst pakket.

XXL pakket: Voor pakketten die zwaarder zijn dan 30kg of groter zijn dan de maximale maatvoering van PostNL hebben (zoals bijvoorbeeld grote hondenbenches) leveren we via XXL pakket. XXL pakket levert doorgaans in 2 a 3 werkdagen na bestelling. XXL pakket meldt zich zelf bij u voor de aflevering.

Mocht u niet aanwezig zijn, dan komt XXL pakket nog eens terug. Na de tweede leverpoging gaat het pakket retour aan ons magazijn. Hierna zullen we het pakket crediteren aan u als ongewenst pakket.

DPD: DPD levert alleen op werkdagen, dus niet in het weekend. Mocht u niet aanwezig zijn, dan probeert de vervoerder het bij buren af te geven. Anders komen ze nog eens terug. Na de tweede leverpoging gaat het pakket naar een pakketpunt van de vervoerder.

Andere vervoerders 

Incidenteel kunnen we uitwijken naar andere vervoerders zoals GLS of DHL of Instabox. Dit ontstaat bijvoorbeeld als PostNL de hoeveelheid pakketten niet aan kan. Voor u betekent het niet veel verschil, de tracking die u ontvangt geeft aan via welke partij we verzenden. Mocht u niet aanwezig zijn, dan probeert de vervoerder het bij buren af te geven. Anders komen ze nog eens terug. Na de tweede leverpoging gaat het pakket naar een pakketpunt van de vervoerder.

Retour naar leverancier

Indien een pakket bij een pakketpunt niet opgehaald is na een week, gaat een pakket terug naar ons magazijn. Hierna zullen we het pakket crediteren aan u als ongewenst pakket.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

U kunt bij ons veilig en vertrouwd betalen met verschillende betaalmethoden. Dit gaat uiteraard via beveiligde omgevingen waardoor u met zekerheid kunt bestellen. De volgende betaalmethodes zijn zonder kosten te gebruiken: iDeal, Bancontact en Creditcard en Klarna Achteraf betalen.

Kan ik achteraf betalen?

Ja achteraf betaling is mogelijk. U kunt hiervoor kiezen in het betalingsoverzicht. Achteraf betalen wordt aangeboden via betalingsprovider Klarna. Meer informatie hierover kunt u vinden op https://www.klarna.com/nl/

Informatie over bestellen en betalen

U kunt producten bij ons bestellen door ze in de winkelwagen te plaatsen. U ziet dan direct of er verzendkosten zijn voor de levering. U kunt dit proces herhalen voor meerdere artikelen. U kunt het winkelmandje ook aanpassen door op de link “winkelmandje aanpassen” te drukken.

Afrekenen kunt u door op de button “naar de kassa” te klikken.

(U komt dan op de volgende pagina: https://4goodz.nl/checkout/confirm)

Aanmaak account: De aanmaak van een account is niet verplicht. Het voordeel is wel dat u direct uw bestellingen kunt terugzien als ook de status en de tracking van de bestelling. Als u geen account wilt aanmaken, dan kunt u dit aanklikken in het veld voor de adres gegevens. 

Als u geen account aan wilt maken vragen we uw adres gegevens en email. De email is nodig voor het toesturen van de order bevestiging en de pakket-tracking. 

U kiest vervolgens de betaalwijze welke u wenst te gebruiken.

De verzendwijze is standaard, tenzij anders vermeld.

Vouchercode: eventuele kortingscode indien dat van toepassing is

Daarna moeten de algemene voorwaarden worden geaccepteerd, welke terug te lezen zijn onder de link.

https://4goodz.nl/algemene-voorwaarden 

Na betaling is de bestelling volledig afgerond en zullen we over gaan tot het inpakken en verzenden van de order. 



Reviews

Wij vragen na levering onze klanten om een review van hun ervaring met onze webshop. De reviews worden verzameld via Kiyoh, een onafhankelijk platform voor klantervaring. Deze derde partij beheert ervaringen van klanten op basis van een aankoop, en zorgt er hiermee voor dat de reviews echt zijn. Met “echt” bedoelen we dat alleen klanten die een aankoop hebben gedaan, een dienst hebben gebruikt of een daadwerkelijke handelservaring hebben opgedaan, een review kunnen plaatsen.

Meer informatie kunt u vinden op https://kiyoh.com/informatie-voor-consumenten/


  • Gratis verzending
  • Vanaf € 39
  • Gratis retourneren
  • 30 dagen recht op retour