• Gratis verzending
  • Vanaf € 39
  • Snelle levering
  • Voor 21:00 besteld, vandaag verzonden
  • Gratis retourneren
  • 30 dagen recht op retour

FAQ



Wat zijn de verzendkosten


Bestellingen onder de € 39,- (inclusief btw) worden verzonden tegen een bijdrage in de verzendkosten in hoogte van € 5,00 (inclusief btw).

Bestellingen boven de € 39,- worden altijd gratis geleverd

Levertermijn

De levertermijn wordt vermeldt bij de artikelen. Op werkdagen versturen we het doorgaans dezelfde dag. Hieronder de verschillende opties:

Levertijd voor 21:00 uur: Dan is het volgende dag in huis. Na 21:00 uur is dat een dag later. In het weekend wordt niet verzonden, dus dan geldt de eerstvolgende werkdag als verzend datum.

Levertermijn 1-2 dagen: De levering duurt 1-2 dagen na bestelling.  In het weekend wordt niet verzonden, dus dan geldt de eerstvolgende werkdag als verzend datum.

Levertermijn 2-3 dagen: De levering duurt 2-3 dagen na bestelling. In het weekend wordt niet verzonden, dus dan geldt de eerstvolgende werkdag als verzend datum.

Waar blijft mijn bestelling?

Nadat een artikel verzonden wordt sturen we altijd een track & trace code per email. Zo kun je de actuele status van je zending volgen.Is er vertraging ontstaan? Neem dan contact op met de vervoerder.

Heb je geen track & trace code ontvangen en ook geen bericht dat je bestelling is verzonden?

Het kan zijn dat het artikel nog niet is verzonden. De levertijd staat vermeld bij het artikel, dus kijk dat even na. Is de levertijd hiervan inmiddels verstreken? Neem dan even contact op via info@4goodz.nl onder vermelding van je bestelnummer, wij komen er dan zo snel mogelijk bij je op terug. 

De aangegeven levertijd is verstreken?

Soms is het erg druk bij de pakketdiensten. Het kan zijn dat je bestelling vertraging heeft opgelopen of dat er zich iets anders heeft voorgedaan. We zoeken dit graag even voor je uit. Neem dan even contact op via info@4goodz.nl onder vermelding van je bestelnummer, wij komen er dan zo snel mogelijk bij je op terug.

De status van mijn pakket zegt afgeleverd maar ik heb niets ontvangen

Het kan zijn dat je pakket in de brievenbus ligt, bij de buren is afgeleverd of dat er toch iets is mis gegaan bij de aflevering. Controleer eerst even of het niet bij iemand in de buurt ligt. Is dit niet het geval, dan zoeken we het graag voor je uit. Wij starten hiervoor een onderzoek bij de vervoerder. Neem dan even contact op via info@4goodz.nl onder vermelding van je bestelnummer, wij komen er dan zo snel mogelijk bij je op terug.

Heb je een bestelling ontvangen die niet voor jou bestemd is? Of heb je verkeerde artikelen of te weinig ontvangen?Wij ontvangen graag de gegevens van de bestelling en wat er aan de hand is om het zo snel mogelijk op te lossen. Neem dan even contact op via info@4goodz.nl onder vermelding van je bestelnummer, wij komen er dan zo snel mogelijk bij je op terug.

Ik wil een artikel retourneren

Retourneren is natuurlijk gewoon mogelijk. Is het product toch niet zoals u had verwacht, of is er onverhoopt iets mis met het product? Dan kunt u uiteraard uw aanschaf volgens de geldende richtlijnen retour sturen. 

Is er iets functioneel verkeerd met het product?

Als er iets mis is met het product hebben we graag vooraf contact, zodat we met u kunnen kijken hoe we het snelste de levering alsnog in orde kunnen maken. 

Wat kan niet retour?

  • Producten die beschadigd zijn door gebruik.
  • Producten die niet gebruikt zijn waarvoor ze niet bedoeld zijn. 
  • Producten die gemonteerd zijn geweest, waarbij vooraf niet duidelijk was dat het product of onderdelen niet in orde waren.

Wat zijn de retourkosten?

  • Retourkosten zijn voor u als klant niet van toepassing

Wil je iets retour melden, klik dan hier

Waardevermindering

Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat u het artikel op een andere manier hebt gebruikt dan u in een winkel zou doen, mogen we kosten in rekening brengen.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Heb je de order geannuleerd of geretourneerd? Je ontvang eerst van ons een bevestiging per e-mail zodra de order geannuleerd is. Als je iets retour gezonden hebt, en het is bij ons in het magazijn aagekomen dan wordt het artikel gecontroleerd of het voldoet aan de retour richtlijnen. Vervolgen ontvang je hiervan een bericht per email. Vervolgens zullen wij het bedrag binnen het wettelijke termijn van 10 dagen terugstorten. Dit geldt voor alle betaalmethodes.

Inloggen

Door een account aan te maken kunt u sneller bestellen omdat u uw gegevens niet meer hoeft in te vullen bij een volgende bestelling. Daarnaast kunt u uw afleveradres opslaan, eenvoudig retourneren en eerdere bestellingen bekijken en uw facturen downloaden.

Garantie

Wanneer je iets bij ons bestelt, mag je ervan uitgaan dat het een kwalitatief hoogwaardig product is. En daarom geven we ook een goede garantie. Op ieder product geldt de wettelijke garantie die inhoudt dat een product datgene moet doen of is wat jij als klant er in alle redelijkheid van mag verwachten. Wij hanteren een vaste garantietermijn van twee jaar en geven daarmee duidelijk aan dat we achter onze producten staan. Dus je kunt gerust zijn als je iets besteld. 

Wil je gebruik maken van je garantie? Neem dan contact op met ons op: info@4goodz.nl 

Verzending

Om de bezorgstatus van uw bestelling te controleren, roept u de verzendbevestiging op die u per e-mail heeft ontvangen. Voor elk pakket dat naar u wordt verzonden, ontvangt u een verzendbevestiging inclusief een link om de verzending te volgen.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

U kunt bij ons veilig en vertrouwd betalen met verschillende betaalmethoden. Dit gaat uiteraard via beveiligde omgevingen waardoor u met zekerheid kunt bestellen.


iDeal

U kunt veilig en vertrouwd met uw eigen bank betalen middels iDeal. iDeal is beschikbaar voor de banken: ABN Amro, ING, Rabobank, SNS, Friesland Bank, Regio Bank, ASN, Triodos, Van Landschot en Knab.


Bancontact & Maestro

Belgische klanten kunnen veilig, eenvoudig, kosteloos en zonder vertraging betalen via hun eigen bank met Bancontact / Mister Cash.


Creditcard

U kunt uiteraard ook met uw creditcard van MasterCard, VISA of American Express betalen.


BTW

Alle prijzen op deze website zijn inclusief btw. Wij hebben een Nederlands, Belgisch en Duits BTW nummer. Zowel Nederlandse, Belgische als Duitse bedrijven kunnen de betaalde BTW dus zelf bij de belastingdienst terugvorderen. U vindt uw factuur terug in het account overzicht, en we sturen de factuur per email toe na levering.

Kan ik achteraf betalen?

Achteraf betalen is helaas niet beschikbaar.

  • Gratis verzending
  • Vanaf € 39
  • Snelle levering
  • Voor 21:00 besteld, vandaag verzonden
  • Gratis retourneren
  • 30 dagen recht op retour