Klachtenafhandeling
Ondanks dat we er alles aan doen om bestelproces en de levering zonder fouten uit te voeren, kan het natuurlijk altijd zijn dat er iets niet goed gaat. Dat is vervelend voor u als klant en dat lossen we graag snel op. Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier of neem telefonisch contact met ons op. U krijgt van ons binnen 2 werkdagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
Contactpagina: https://4goodz.nl/contact
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
of
u kunt uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).